Trening

Trening systematyczny, okazjonalny, a może po prostu codzienne leniuchowanie?
Marek Gapiński zachęca do wspólnych ćwiczeń, bo kto może wiedzieć lepiej niż fizjoterapeuta i specjalista od treningu siłowego, kondycyjnego oraz funkcjonalnego jak duże znaczenie dla funkcjonowania organizmu oraz komfortu zdrowego życia ma codzienny trening.

Więcej informacji pod numerem 514 714 646
Nie czekaj, nie zwlekaj – zadzwoń!

Codzienny trening, czyli sposób na poprawę jakości życia!

Oczywiście wiemy o tym, że ruch i aktywność fizyczna mają zbawienny wpływ na nasze zdrowie. Słyszymy o tym ostatnio dosyć często w mediach. Prowadzone są nawet kampanie reklamowe, mające zachęcić Polaków do ćwiczeń. Najczęściej jednak bagatelizujemy tę sprawę – tłumaczymy się zapracowaniem, brakiem czasu lub motywacji. Tak naprawdę jednak po prostu nie chce nam się ćwiczyć. Wolimy bardziej siedzieć w domu i patrzeć w telewizor lub w monitor komputera niż iść na trening. Jest jednak czas i powód do tego, aby zmienić swoją postawę. Można śmiało zagwarantować, że warto zacząć ćwiczyć, aby z czasem polubić aktywność i samemu do niej dążyć.

Jak się zmobilizować do systematycznych treningów?

Trudno jest zebrać się w sobie i kupić na przykład karnet na siłownię albo zacząć biegać wieczorami lub spokojniej – spacerować z kijkami. Jednak to właśnie takie proste działania znacznie poprawią jakość codziennego życia. Dodatkowo w miejscach wspólnego uprawiania ćwiczeń można spotkać interesujących ludzi, z którymi można się zaprzyjaźnić. Bywalcami klubów fitness nie są tylko ludzie narcystycznie zapatrzeni w swoje bicepsy. Coraz więcej zapracowanych osób właśnie w ten sposób spędza swój wolny czas, szukając jakiegoś ulubionego rodzaju całorocznej aktywności dla siebie.

Najszybciej zauważalne, pozytywne efekty

Zapisując się na którykolwiek z treningów bardzo szybko zauważyć można znaczący wzrost poziomu kondycji fizycznej i ustąpienie zadyszki w czasie wchodzenia na pierwsze piętro. Każdego zaczynają cieszyć nawet drobiazgi, ponieważ aktywność fizyczna wyzwala endorfiny, tym samym poprawia nasz nastrój. Co najważniejsze, już po miesiącu ćwiczeń da się nawet zauważyć, jak zmieniła się sylwetka. Na pewno zyska na smukłości, a mięśnie staną się wyraźniej zarysowane, co zazwyczaj połączone jest ze spadkiem masy ciała. Na koniec warto dodać, że osoby regularnie uprawiające sport cieszą się długim życiem i mniejszą podatnością na choroby. Jeśli jeszcze nie zaczęliście, zastanówcie się, czy to nie wystarczające powody, aby zacząć ćwiczyć? Potrzeba tylko nieco chęci i dyscypliny, a zobaczycie, że wkrótce ćwiczenia staną się ważną częścią Waszego życia! Nawet, jeśli naprawdę nie macie czasu to możecie wymienić auto lub autobus na rower – tyle chyba jesteście w stanie dla siebie zrobić? Z czasem przyjdzie czas na więcej. Do zobaczenia na wspólnym treningu. Marek Gapiński trener i fizjoterapeuta zaprasza na wspólny trening.

trening-olsztyn-2

Ciekawostki zagraniczne